Actualitat
Novetats en la plataforma de serveis telemàtics
Des del dimecres, dia 18 de setembre, els documents visats / registrats digitalment els teniu disponibles a la plataforma de serveis telemàtics al mateix moment.
Com ja sabeu, al principi d’arrancar la plataforma de serveis telemàtics els documents des de que des del COAATT es procedia al visat/registre trigaven en estar disponibles a la plataforma digital, depenent de la cua de documents, al voltant d’ una hora.
Fins ara, aquest procés s'ha reduït entre 15-30 minuts, i a partir d'ara, això ja és instantani, per la qual cosa, s' accelera la recollida dels documents.
* Us demanem que ens comuniqueu si us trobeu amb algun document que no us apareix visat/registrat. Com tot sistema informàtic, la posada en marxa sempre genera errors que s'estan arreglant, a mesura que es detecten. Us demanem disculpes per les possibles incidències que puguin aparèixer.